2011-04-20 | 18:59:44

Anton & Åsnan Zzzzz

Haha guuu så sött!
Jag gungade Anton till sömns i vagnen.
Då ville han ha med sig åsnan...så åsnan följde med.

Det jag gör när han ska sova (i vagnen) är:
 - Lägga över filten
- Ge nappen
- Hålla hans hand (han håller hårt och vägrar släppa hihi)
- Gunga i vagnen.
& det viktigaste:
- Sjunga pippi långstrump sången :P


Undrar hur jag ska få han att sova sen när han är förstor för vagnen (?)
(Detta gör jag bara på dagen då han vill somna till vaggning, inför natten somnar han när han äter)

Tog denna bilden precis....så ni får se hur söt han är :)

3 Kommentarer
alicia:

åhh så söt :')



sv: Jag testade bara några andra teman haha, men inget som jag ser att jag kan göra nåt med hah :P



tråkigt :/ du får starta en "skänk-en-5a-så-jag-kan-köpa-ny-dator"fond :)

Gör så, jag tycker bara det är kul och om det underlättar för folk så blir det bara bättre :)



Jag ser fram emot det - nu, när jag väl är där kommer jag väl tycka att jag är lite dum som längtat haha :P Men i slutet är det nog fan värt det :D

2011-04-21 | 07:04:18
URL: http://aloly.se
Mamma/Mormor:

Åhh jag vill komma och gosa nu!!!!!!

2011-04-21 | 18:24:43
alicia:

sv: Ja! Eller hur!? Jag menar, hennes jobb är fan inte att hålla på sådär och jag hoppas från botten av mitt hjärta att hon har sådan ångest för det hon gjort och att hon ALDRIG mer får arbeta med något liknande! Så jävla onödigt, så tragiskt liksom :(

2011-04-21 | 22:01:03
URL: http://aloly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: