2011-04-18 | 20:17:19

Linas Matkasse

Vi testar Linas Matkasse.
Fick första kassen idag.

Vi började med den vegetariska rätten.

Linssoppa och broccolisallad med päron och valnötter

Betyg (1-5): 3:a får den av mig (sambon 2 ½:a)
Lätt-/svårlagad: Väldig lättlagat!
Laga igen eller ej: Ja, men då till lunch!

Kommentarer: Denna rätt ser jag hellre till lunch än till middag. Då den inte var så mastig. Jag tyckte det var mycket gott men saknade ändå något. Konstistensen var sådär, kanske inte ska mixa den allt för väl nästa gång (mixerdrottningen här)

Jag var jätte tveksam till linser, men blev överraskad.
Jag är så kinkig och "rädd" för att prova nya saker, så detta blir en utmaning.
Det började bra :)

Ha en bra kväll!

2 Kommentarer
Marie:

Aha så smidigt =D

2011-04-18 | 22:01:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
alicia:

Ett tips om du vill äta linssoppa, om du rostar bröd (Vanligt rostbröd) och den skär det i små fyrkanter - ha der det och några delade ostskivor i soppan, det är jättegott! Min mormor tvingade alltid i oss barnbarn (när vi va yngre) linssoppa och tog till den metoden för att få det lite godare och mättande :)

2011-04-19 | 18:20:42
URL: http://aloly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: