2011-02-12 | 13:57:36

50 frågor

Snodde dess frågor från Ansi, hon ville ändå att jag skulle svara på dem :P Bevis (fråga 50 på hennes blogg hehe)

50 frågor

1. Tre namn jag lyssnar till: Linda, gumman, älskling, pindi osv osv :) (kärt barn har många namn)
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är snäll, bra tålamod (inte jämt nu med sömnbrist och så men i vanliga fall hehe)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Min dåliga självkänsla & svartsjuka.
4. Detta är jag rädd för: Mörkret, småkryp.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Närhet, skratt & mat ;)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Ljuga utan att få dåligt samvete, ryggsim och tyska (haha kom tusan inte på nåt hehe)
7. Detta tycker jag om att göra: Mysa med älsklingen, kramas med Anton och se film :)
8. Detta vill jag göra just nu: Få bort gravidkilona på magen, få bort bristningarna från graviditeten och bli solbränd hehe
9. Bästa känslan: Att känna sig älskad och uppskattad!
10. Värsta känslan: Stress och ångest!!
11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Gosig, omtänksam, humoristisk, rolig & kärleksfull.
12. Är jag kär just nu: Jaa! puss
13. Vill jag gifta mig: Både JA och NEJ! Självklart, men inte just för tillfället.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa både i sverige och andra länder! Bli rik och äga en mustang (bil)
15. Min käraste ägodel: Min Iphone hehehe, kan numera inte leva utan min iphone :)
16. Något jag vill ha i present: Ny laptop!
17. Detta har jag på mig just nu: Gravidbrallor (men förhoppningsvis inte länge till), bh, trosa, strumpor och tjocksockar, linne och en långtröja.
18. Favoritkläder: Myskläder!!
19. Favoritdjur: Kissemissarna....Bebis, sixten och självklart Mille :)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Jag lyssnar på nästan allt...från ballader till hårdrock till pop till ja annat..
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället: Phoenix rising (annihilator) , Illusion (VNV nation) , Highway man (hoffmaestro) Lyssna och njut!
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Roligaste ämne: Natur, svenska & engelska, Tråkigaste: Matte, idrott och samhälle uschaaa..
23. Stjärntecken: Skorpion
24: En bok jag gillar: Det var JÄTTE längesen jag läste en bok utan att somna haha....har ingen just nu. Kan rekommendera en bok jag gillade väldigt mycket för många år sen Psykopaten – Dean Koontz
25: En film jag gillar:
Avatar! Vill se i 3D.
26. TV-program jag gillar: Glee, Spårlöst, En idiot på resa, Vad blir det för mat (per morberg) bland annat...
27. Favoritdoft: Vanilj & lavender!
28. Detta äter jag gärna: Allt som e gott :P Jag älskar Black & White...,tryffelsåsen är bara så mmmmmums! Och självklart Godis hehe
29. Dricker helst: Läsk, lättdryck och numera faktiskt vatten.
30. Favoritgodis: Choklad (vit mmmmmmmums! Eller ja ljus går också bra)
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland, Spanien, Italien...och ja typ alla länder :)
32. Färgen på mina ögon: Gråblåa.
33. Min längd: 176cm
34. Jag tror på: Det mesta....vet inte vad denna fråga innebär riktigt.
 35. Jag spelar: spel på iphonen haha
36. Person jag beundrar: Alla runt omkring mig har något  som jag beundrar!
37. Så här bor jag: Radhus en liten bit utanför Stora Stockholm.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Hmm just nu? Ett par hehe
39. Det här tänder mig: ojoj... :P En hel del haha
40. Det här gör mig avtänd: Bråk & Stress
41. Favoritfärg: Lila!
42. Favoritcitat: Pass
43. En hemlighet jag vet: Vet för många ;)
44. Den bästa present jag fått: Oj! Jag har fått massa fina presenter!
45. Senast köpta skiva: Oj, jag köper inte skivor längre och det var evigheter sen jag köpte en skiva sist så jag minns inte. Kanske en Winnerbäck skiva.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är: Suck...orkar inte räkna upp allt.
48. Udda förmåga/egenskap: vet inte, kan vidga näsborrarna...fast kanske alla kan haha..har nog ingen udda egenskap. Nån som vet om jag har det?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en katt!
50. Två personer jag vill ska göra detta test: Mina systrar :)


Och teckensnittet blir inte rätt när jag kopierar in, vill jag få rätt teckensnitt så blir det inga radbrytningar och då blir detta inlägg liiiite väl jobbigt att läsa hehe
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: