2011-02-20 | 14:06:52

En liten lista...igen :)

Denna lilla lista har jag snott från Malin :)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Anton & Mattias, att dem finns i mitt liv :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov :)
Vad gjorde du för 15 min sedan: Skrev i bloggen
Det sista du sa högt: Vill du ha nappisen?
Det senaste någon sa till dig: Hejdå..
Vad har du druckit idag: Lättdryck (päron) och vatten.
Vad var det senaste du åt: Choklad
Vad var det senaste du köpte: Mat
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
Vad är det för väder hos dig nu: Halvbra väder...ingen sol :(
Godaste glassmaken: Oj oj oj....just för tillfället ischoklad!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja!
Sover du tungt: Just nu sover jag knappt :P
Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan.
Favoritklädsel: Myskläder
Favoritlåt just nu:  Phoenix Rising - Annihilator
Vad ser du om du tittar till höger: Tvn
Vad gör dig glad just nu: Att se Anton le och min sambo
Vad ska du göra härnäst: Tänkte sminka mig och sen sätta igång en film.
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Stabilt ;)
Favoritgodis: Jag är ju godisoman, så jag gillar nästan allt!
Kläder just nu: Tights och lång tröja...
Sommarplaner: Njuta av värmen och busa med Anton!
Hur många kuddar sover du med: Två
Spelar du något instrument: Näpp, totalt omusikalisk haha
Morgon eller nattmänniska: Inget..ständigt trött!
Vad är viktigast för dig: Frisk, lycklig och trygg!
Är du kittlig: Inte direkt.
Snarkar du: Ibland...gjorde det under graviditeten. Annars brukar jag prata i sömnen, men tror det var ett tag sen det också :)
Stjärntecken: Skorpion
Äckligaste insekten: Alla?! Spindlar är nog ändå det värsta, tror jag. Finns ju så många vidriga småkryp.
Längtar du mest efter just nu: Mattias :) Puss

3 Kommentarer
Mirre:

Hehe, sicken rolig lista =D

kramar

2011-02-20 | 16:06:26
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Elin:

Tankeläsning!! Var inne på din blogg för kanske en timme sen och skulle skicka iväg ett "hej" men då var det en dam som bestämde sig för att vakna och ja, sen blev vi sittande, hon skulle tydligen ha mat också ;P



Vi mår bara bra, gud vad hon lär sig saker hela tiden, helt galet! :) Hur är det med er??



(Och svaret som jag hade tänkt skicka när vi pratade sist är - jag gick upp 14 kilo, 10 ramlade av de fyra första dagarna men de här sista kilorna, och gärna ett par extra till, verkar gå lååångsamt! :p)



Nähä, nu vill fröken äta, IGEN .. :p Lovar att bli bättre på att blogga framöver!



Stor kram till er!

2011-02-20 | 22:39:17
URL: http://blivandemorsa.blogg.se/
Liza - Mamma till Joline:

Ja gillade den gamla men den har hängt med sen starten, dags att förnya :)

2011-02-21 | 12:14:25
URL: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: