2011-02-16 | 14:46:15

Magen 6 veckor efter förlossningen

Nu tänkte jag visa upp mig mage!
Skäms över magen, pga bristningarna....

Hade bara lite bristningar på sidan tills 3 veckor innan förlossningen och sen small det till.
Just de sista 3 veckorna gick jag upp något SÅ ENORMT MYCKET....Jag blev gigantisk!

vägde mig inte sista 2 veckorna...men tills dess så hade jag gått upp 20kg!
Nu har jag gått ned ca 14kg!

Dessa bilder togs DAGEN INNAN förlossningen (1/1-11):
 

6 veckor efter förlossningen + bristningar:
  

ja jag måste säga att det SER värre ut än vad det är...bilden förvärrade bristningarna lite haha.

Tänkte börja med en olja som jag blivit tipsad om och se om det hjälper.
Nu har ändå dessa bristningarna blivit liiiite bättre :)
Bristningarna på brösten är till 70% borta..yaaayyy!!

Känner mig totalt osexig och skäms att visa min kropp för sambon.
Men snart så jäklar :)


Nu är det matdags tycker Anton :)
Lika bra att lyda honom hehe.
8 Kommentarer
Lina Olsson:

Skitsnygg e du! :) Duktigt av dig att lyckats gått ner 14 kg!! hands up for you :) Hoppas oljan hjälper! Kram!

2011-02-16 | 15:49:02
Elin:

Samma sak hände här, fick en pyttebristning men sen sista två veckorna så bara BOOOM så kom det en jävla massa... Tack för den liksom :p



Tycker din mage dragit ihop sig jättefint!! Kram

2011-02-16 | 17:01:12
URL: http://blivandemorsa.blogg.se/
Åsa - mamma till Tindra:

En till här som har bristningar! På sidorna när jag var gravid såg jag att hade kommit, men de fram och på såg jag inte förens efter förlossningen, för magen var så spänd och bara glänste dagarna före förlossningen, men jag anar de kom då...:(

Vill absolut inte visa mig i bikini i sommar, det kan man skriva upp...

Undrar om de någongång försvinner?



Kramar

2011-02-17 | 09:40:32
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Solskensbullen:

Samma hände mig, jag såg inte ens att jag hade bristningar förrens efter förlossningen, där satt det 4 st längst ner på magen :( Hoppas att dem bleknar lite med tiden, Vad heter oljan som du ska smörja med? Vore toppen att få bort det inför sommaren.

2011-02-17 | 10:24:38
Mamma:

Oj, inte mycket kvar av magen nu!! och Ja bristningarna ser värre ut på fotona

2011-02-17 | 17:55:17
Jessica - Mamma till Melwin:

vad är det för olja ??? vill med ha :)

2011-02-17 | 22:23:32
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Jenny:

Gomorron.

Välkommen i bristningsklubben. Du kan gärna få berätta vad du använder för olja så kanske jag kan få bort mina bristningar också..



Ja jag förstår inte heller hur jag orrkade med två stcken samtidigt. Men jag hade ju svärmor som hjälpte mig en hel del=)

2011-02-19 | 09:50:27
URL: http://www.jenfan75.wordpress.com
Petra:

Hej!



Vill också veta vad det är för olja...samma sak för mig angående bristningarna, fanns inte där innan förlossningen :(

2011-02-19 | 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: