2011-02-26 | 11:33:42

Natten

Så här såg det ut inatt:

Amma - kl.22:05
Zzzzz... - kl.22:30
Amma - kl.00:57
Zzzzz... - kl.01:40
Amma - 03:40
Zzzzz... - kl.04:00
Amma - kl.07:00
Här klev sambon upp och tog hand om Anton medans jag fick sussa vidare :)
Amma - kl.10.00

Det konstiga är att jag tyckte jag var upp 3 ggr inatt och ammade, men ser här nu i mina anteckningar att det faktiskt bara var 2ggr...sjukt konstigt att jag fick det till 3ggr i huvudet!

F Ö R V I R R A D ! ! ! !

Jag blir rädd över mitt extremt dåliga minne!
Var något jag tänkt på H E L A natten att jag måste höra med er andra om....men nu minns jag inte alls vad det var! hahaha....kanske ploppar upp senare under dagen :)

Nä äta klart frukosten (lite sen som vanligt)...och sen börja pyssla lite om inte Anton vaknar upp :)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: