2011-02-24 | 11:40:20

Så här gick andra natten

Såja, andra natten avklarad!
Tycker det gått över förväntan.... :)

Zzzzz... - kl.22:50 Han vaknade när jag lade ned honom i spjälsängen, så då fick han nappen och så "sch:ade" jag en liten stund, sen gick jag på toa och gjorde mig i ordning och så....men ca kl.22:50 somnade han.
Bökar - kl.01:15
Säger till/Gråter - kl.01:32
Tar då upp honom och går ned för att byta blöja.
Ammar - kl.01:37
Zzzzz... -
Fick nappen då han vaknade till, somnar sen kl.02:10
Bökar - kl.04:30
Säger till/Gråter - kl.04:50
Bökade en hel del, kan bero på att jag inte lyckades får honom att rapa efter amningen (kanske?)....Byter blöja.
Ammar - kl.04:57 Äter inte så mycket, utan somnar vid bröstet. Så jag tar och rapar honom.
Zzzzz... - Somnar sen i spjälsängen kl.05:35
Säger till/Gråter - kl.06:17
 Verkar ha magont!! Försöker trösta, tänker att han är väl inte hungrig då han åt nyss. Slutar med att han får bröstet.
Ammar - kl.06:40 Äter massa. Är sen fortfarande lite kinkig så han får ligga i min famn....
Zzzzz... - ingen aning, vi båda somnade pang boom :) Vaknade kl.09:30


wooohooo sovmorgon :)

Trots denna underbara sovmorgon så har Anton ont i magen idag och pruttar massa och är skit sur!
Så dagens humör hos Anton är :
SUR! :)

2 Kommentarer
Julia:

Skönt med sovmorgon! Hoppas ni får ordning på nattsömnen, den är ju så viktig för att dagarna ska bli bra. Tänkte på en sak. Du skriver om blöjbyten på natten. Jag fick tipset från BVC att bara byta bajsblöjor nattetid (nu vet jag ju inte, det kanske bara är de du byter), kissblöjor kan de sova med, och det är bara dumt att väcka sig själv och barnet mer än nödvändigt vilket man nog oftast gör genom att gå upp, tända o.s.v. Bara ett litet tips som kanske kan underlätta ytterligare i din jakt på bättre nätter:). Lycka till!

2011-02-24 | 23:30:21
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se/
Anonym:

Gud vad jag är dålig på att kommentera :-) Dina nätter verkar gå bättre!? Skönt. Sova är viktigt. Jag tycker våra nätter också blir bättre och bättre. Dock vaknar Liam väldigt tidigt och vill vara vaken. /Evelina

2011-02-25 | 05:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: