2011-02-12 | 14:35:35

Tänkte...

...ta lite kort på magen senare (om inte Anton vaknar och e sur) så ni får se hur den ser ut efter förlossningen.
Är 6veckor sen på söndag som lille hjärtat tittade ut :)

Jag har en hel del bristningar på magen, som tyvärr dök upp de sista 2-3veckorna av graviditeten då jag gick upp något så enormt på slutet.
Har beställt en creme/olja jag ska testa (som kära Lina tipsade om, tack!!)...tänkte ta lite before / during / after kort...för att se om bristningarna minskar.
I hope!

Vill gärna ha bikini i sommar :)

Nu ska jag pyssla lite här hemma!

Ha en trevlig dag!
Kram på Er!
3 Kommentarer
Sara - Mamma till Liam:

jaa, vi har kört på MiniFom tills för några dagar sen.. men nu bökar han som bara den igen :( Ska prova någon dag till, annars får vi börja med dropparna igen!

2011-02-12 | 15:17:51
URL: http://zarat.blogg.se/
Mamma:

Spännande! Glöm inte skicka foton till mig :-/

2011-02-12 | 16:26:22
Lina Olsson:

Och vi håller tummarna för att oljan funkar :) Den har fått många bra recensioner!

2011-02-16 | 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: