2011-06-01 | 13:16:27

vaccinering / vikt

Hej igen!

Nu har Anton vaccinerats.
Det gick 50% bättre än förra gången hihi.
Dvs, första sprutan gick bra utan tårar eller skrik...men andra skrek han. Förra gången skrek han som en stucken gris vid båda sprutorna haha.

Anton väger 7740gram och är 68cm lång och homf var nog 41cm om jag kommer ihåg rätt, återkommer senare med rätta uppgifter.

Jag har gått ned under min startvikt.
Jag vill tusan inte tappa mer i vikt. Magen är fortfarande blubbig...dumt!
Hade ju varit bra om magen försvann istället.

Apropå magen, så är bristningarna nästan helt borta Yaaayyyy... :)


Förrvirrelsen är total!
Publicerade inlägget innan jag ens skrivit klart!

Långledigt nu, vad ska alla hitta på?
Vi funderar på att åka ut till sommarstugan, hoppas att den är ledig bara!!!

Ha det bra!

2 Kommentarer
Åsa - mamma till Tindra:

Stora killen :)

Här envisas kg att lämna kvar, så nu jävlar tar jag tag i det :)

2011-06-01 | 20:34:16
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
i min lilla lilla värld:

Va skönt att du lykats tappa allt. Jag kom inte riktigt ner dit jag ville innan jag blev gravid på nytt

2011-06-01 | 21:47:48
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: