2011-03-16 | 09:19:59

Sol, Sömn & Träningsvärk

Gooood Morgon!

Jisses vad jag har sovit tungt inatt.
Somnade på 2 sek och vaknade inte ens av att sambons väckarklocka ringde i morse haha.
Självklart har jag vaknat av Anton :)
Vi var upp en sväng 03.30 för att käka lite sen bums i säng och vakna strax efter kl.06.

Solen var framme när jag började skriva detta inlägg för sisådär 2h sen haha.
Nu är det molnigt och inge kul alls :(
Tar nog en liten promenix ändå.

På dagen sover Anton som bäst kring kl.8-9 så då får jag passa på att duscha, tvätta, diska och självklart ÄTA :)
Sen under resten av dagen så är det inga långa sovstunder.
Lika bra att passa på medans sötnosen sover :)

Ska passa på att föra över lite bilder till datorn.
Har några på mobilen...kanske dyker upp nåt nytt här senare :)

Ha en kanon dag!
Kram

1 Kommentarer
Malin & Prinsessan:

Gud vad skönt med lite träningsvärk. Samma här. Och som sagt - den känslan har man ju längtat efter, hihi :)



Kram!

2011-03-16 | 14:41:34
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: