2011-03-13 | 18:17:51

Sömn, blogg & magträning

Jag har inte varit så aktiv på bloggen denna veckan.
Varit trött, noll lust till att blogga samt att Antons mormor varit här på besök :)

Konstigt nog är jag APTRÖTT trots att jag fått sova 5-6h i sträck varje natt och att han sover bra på dagen. För mycket sömn? ;) hihi knappast :P

Ja, Antons mormor har varit på besök. Det gillade han jätte mycket :)
Hopppas du kommer tillbaka snart :)

Noll lust till att blogga beror nog på att jag varit så trött, lite snuvig också.


Just nu ligger Anton på magen och tränar...men det gillar han då inte. Han är förbannad hahaha stackarn :)

2 Kommentarer
Anonym:

Liam HATAR att ligga på mage. Inte kul alls tycker han, har han sammanlagt på mage kanske 5 minuter/dag...för han vill ju verkligen inte! /Evelina

2011-03-14 | 19:45:22
Mamma:

Kommer snart tillbaks!!

2011-03-15 | 21:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: