2011-05-24 | 07:51:23

Fas

Hej Alla!

Tack
för era kommentarer, känns skönt att jag inte är ensam och att ni är eller har varit med om samma fas.

Inatt fick Anton sova i stora sängen mellan mamma och pappa :)
Han sov bättre men inte bra...nu kunde han inte vända sig till mage utan låg mer uppe på mig hela natten kändes det som haha
Sen helt plötsligt mitt i natten vaknade jag av att han åt...då hade han greppat tag om tuttis och börjat käka.
Sötnos. Men är man hungrig så är man hihi

Jag är sjukt stel i kroppen, men bara han sover bättre så är det värt det.

Ha det bra
Kram

2 Kommentarer
Marie Tävling pågår:

haha sicket matvrak =D, så snopet att vakna så =D



Ha en toppendag

kramar

2011-05-24 | 11:09:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Mamma/Mormor:

Det é busAnton det :-))

2011-05-24 | 13:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: