2011-05-08 | 20:42:40

Helgen

Hej alla!

Lite ris till blogg.se först.
Hade skrivit ett inlägg som blev så bra och vad händer?!
Jo ERROR!!!
Är det bara jag eller har blogg.se blivit sämre?
Nä nu glömmer vi det :P

I lördags åkte jag och mina två pojkar till Drottningholms slott.
Vi la oss på filten och åt lite sallad och böt bajsblöja och myste.
Hade en kanonhärlig stund.

Idag (söndag) hade vi städdag med föreningen här där vi bor.
Jag och Anton knallade omkring och hälsade på alla.
Sen kom Farmor och K över. Vi åt god middag och nu är vi lite sömniga hela högen.

Har haft en kanon härlig helg med härligt väder!
Hoppas att ni alla haft en minst lika bra helg!

Kram på er alla!

1 Kommentarer
Åsa - mamma till Tindra:

Det har strulat för mig också, inte alls skoj... gillar inte alls!



men vad skulle man byta till, jag vill ju ha mina inlägg kvar?!?

2011-05-09 | 14:12:57
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: