2011-05-31 | 13:46:44

Lite blandat

Designen är ändrad!!

Ser ni något knas så hojta!! För man bli ju lite blind när man håller på.
Vill ändra mer men vill få godkännande från Tescho först :)
(som ni för övrigt kan titta in till, klicka in under "design av" i menyn)


Fas-Anton

Anton har varit i en fas...tagit över 1 vecka, men nu börjar det vända :)
Har varit väldigt tufft men nu känns det bättre!
Anton har fått sova i våran säng för att känna sig trygg och det har hjälpt.
Nu sover han återigen i sin säng men får ofta komma över till oss på morgonen.

I morrn är det 5-mån vaccination...nervös!!
Men ska gå bra, för sambon kommer hem så att han kan följa med :)
sköööönt!


Sara  -  du kommenterade ett inlägg, försökte maila dig men var något fel på mailadressen.
Har inte varit in på den sidan någongång innan, men gick in och tittade nu och det var ju enormt likt!
Färgerna hade jag som jag skrev valt från en tjej som gjort egna och eftersom jag älskade dom färgerna så ville jag också ha dom.
MEN.. dessa är något som jag bara pysslade med och kommer inte göra åt någon annan eller sälja, kommer faktiskt inte ens använda dom själv. Var bara lite skoj pyssel som jag ville visa upp. Det är ju en enormt vanlig modell....jag tittade på google och sökte lite designtips där....så det är inte så konstigt att det blev likt.
Har gjort allt från grunden i photoshop, vilket var aslätt.

Tack för att du sa till, sånt uppskattar jag! :)

2 Kommentarer
Malin & Prinsessan:

Åh vad fin designen blivit! Verkligen somrig och fräsch :)



Vi skulle egentligen också på vaccination imorrn men fick brev nu om att det blev flyttat till nästa vecka. Hoppas det går bra för er och att lillkillen slipper biverkningar!



Kram!

2011-05-31 | 14:40:01
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Måna:

Va fin blogg du har :) Den bilden på dig e jätte fin <3

2011-05-31 | 21:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: