2011-05-14 | 18:13:01

Lördag, Eurovision, twitter m.m.

Hej Alla söta!

Har inte varit så bloggig de senaste dagarna.
Har inte mått så bra, men börjar ordna upp sig som man brukar säga.
Dessutom så är min dator fortfarande dum.

Finns på twitter där jag uppdaterar konstant(!!!!!) samt lägger ut bilder på Anton och mig och på det mesta :)
Mitt nick där är självklart lillapindi hihi (trodde ni inte va ;) )

Börjar äntligen hitta lite mammor att umgås med.
Bara att få komma ut från huset en stund är guld värt...även om Antons rutiner blir helt knasiga och han blir så grinig. Men det tar jag för det är så roligt!

Ikväll blir det lite Eurovision!

Vad gör ni?

(vart tusan har blogg.se appen tagit vägen? Saknar den nu när min dator är dum...hoppas den kommer snart!)

Puss & Kram på er!

1 Kommentarer
Marie:

tackar tackar =D. jag har inte den blekaste, har inte kollat alls, så alla låter förutom Erics blir nya för mig, haha. Det är ju inte alls min smak av musik, så



men då de tär final vill man kolla =D

kramar

2011-05-14 | 18:27:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: