2011-05-09 | 10:22:00

Vänder sig mitt i natten

Jisses en sån natt jag har haft, är trött!


Anton vänder sig från rygg till mage jämt, men från mage till rygg vänder han sig väldigt sällan.
Så inatt så höll han på att vända sig till magen hela tiden.
Eftersom jag vet att han bara vänt sig från mage till rygg typ 2ggr så hade jag jätte svårt att sova då han vände sig till magen hela tiden. Blev lite orolig.
Eftersom han dessutom fortfarande kräks en hel del (suck haha) så gillade jag inte hans idé om att ligga på magen.

Så hur ska jag göra? :)
Behöver jag vara särskilt orolig när han vänder sig till mage mitt i natten?


Det som oroar mig är ju att han inte visat något intresse på att vända sig från mage till rygg och att han kräks (ok han kräks inte på natten).
Visst han gnäller om det inte blir bra, men ändå...vill ju inte att något ska hända lillhjärtat.


Idag ska vi till ÖF (öppna förskolan) och umgås med andra små bebisar :)

Ha en underbar dag!
Kram

5 Kommentarer
Marie:

Usssch det lät lite läskigt, men hmm

2011-05-09 | 11:49:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Mamma/Mormor:

Há en bra dag! Många kramar till er!!!

2011-05-09 | 13:19:00
Marie:

Hoppas att allt är bra idag

kramar

2011-05-09 | 14:11:34
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Alexandra:

Hejsan kikar in här o önskar dig en trevlig kväll :) super söt pojke du har :)

2011-05-09 | 20:08:36
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Julia:

Alvin gjorde precis likadant nattetid för ett par veckor sedan (han vänder sig nu med men åt båda hållen så då känns det inte lika läskigt). Frågade på BVC för jag gjorde ju som du och vågade kanppt sova, hon sa att det inte var någon fara men att man skulle ta bort huvudkudden och sen får man anta att de protesterar om de hamnar fel (vilket Alvin gjorde tydligt i natt...). Om han skulle kräkas på natten borde det ju nästan vara bättre om han ligger på mage? Då rinner ju allt liksom ut, större risk att det blir svalt om man ligger på rygg väl? Hoppas han snart lugnar ner sig nattetid (och hoppas Alvin också gör det:)). Kram

2011-05-10 | 18:40:04
URL: http://logikenligtjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: