2011-05-30 | 10:10:52

vecka 22

Hej alla!

Mycket händer denna veckan.

Idag:
Besök av en gammal vän från skånetiden.
Ska bli skoj :)
Kul att få respons av gamla vänner att dem vill träffa mig efter så lång tid och att träffa Anton :)

Tisdag:
ÖF för mammagrupp.
Verkar vara sista gången, så tråkigt.
Fast vi mammor kommer att ses fler ggr.

Onsdag:
VACCINATION (5månaders).
Känner mig jätte nervös då Anton skrek som en stucken gris förra gången.
Då va sambon med men denna gången får jag gå själv...nervöst!
Men kommer gå bra...allt löser sig.

Torsdag:
Anton 5mån gammal!!

Sen får vi se vad vi hittar på resten av veckan.
Blir nog någon dag i stugan om vädret är fint.

Ha en kanon fin dag!
Stora kramar från oss.


Kommer lägga in ett litet bildregn någon dag framöver här (när tid finnes hihi) samt att designen på bloggen kommer bli utbytt.
Hoppas på att hinna detta i veckan...men med fullspäckat schema och en fas-anton så blir det när det blir ;)

4 Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆:

tänk hur man kan ändra sig, så härligt :)

2011-05-30 | 11:03:50
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Elin:

Du är så gullig som lämnar små spår efter dig då å då :) :) jag har inte ens hunnit kolla på den där videon än haha, fullt upp med grejer inför dop osv.... (har en fas-unge jag med tror jag haha)



Hoppas ni får en fin vecka, nu måste jag ta johanna :P

Kram!

2011-05-30 | 11:58:49
URL: http://iloveitloud.blogg.se/
Åsa - mamma till Tindra:

Gud så fint du fått det här inne, har du fixat detta själv?

Jätte fint :)



Kramar!

2011-06-01 | 07:19:38
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Linnea:

Vad snällt du skrivit om mig. Var verkligen en toppendag tillsammans med er, hoppas det blir fler gånger. KRAM och krama Anton från "Tanten från Skåne"

2011-06-07 | 18:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: