2011-02-21 | 12:48:11

Mardröm

Fy jag har inte drömt mardrömmar på jätte länge och så av någon anledning så drömde jag just det inatt!
Fyyyy så obehagligt!

Drömmen:

Var uppe och ammade Anton på natten, hade tänt i köket.
Helt plötsligt knackar det på dörren...jag blir livrädd och vågar inte röra mig!
I nästa sekund ligger jag i sängen. Anton o Matte sover...jag blundar och får sen en känsla av att någon står vid sängen. Jag tittar upp och tycker mig se konturerna av en man....sträcker ut foten för att känna...och nuddar en människa. (väldigt idiotiskt att sträcka ut foten haha) Får P A N I K  ! ! ! ! !
Vaknar!

En verkligen läbbig dröm!
Kryper mig nära Matte men då får jag ryggen mot dörren. Att ha ryggen mot dörren ger mig ett sånt obehag.
Så vänder mig om, men vågar inte blunda för den här obehagskänslan är kvar....

Uscha :(
3 Kommentarer
Ansi:

Men fy va obehagligt! :( Hatar drömmar om när folk har kommit in i lägenheten utan tillåtelse.

2011-02-21 | 13:52:50
URL: http://blogg.aftonbladet.com/slibbi
Elin:

Men fy fan vilken läskig dröm!! Drömde också att det hade kommit in en människa i lägenheten häromnatten, så himla obehagligt..



Hehe ja, vi börjar va bra på det där med tankeläsning! ;P

Vad skönt att höra att allt är bra! Har det fortsatt funka bättre med lillemans sömn efter ersättningen? :)

2011-02-21 | 19:04:47
URL: http://blivandemorsa.blogg.se/
Malin & Prinsessan:

Usch och fy vad läskigt. Stackars vännen!

Hoppas du får sova bättre inatt!



Kramar!

2011-02-21 | 22:04:37
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: