2011-02-19 | 22:04:51

Oljan!

Har fått många frågor om vad det är för olja jag börjat använda för mina bristningar.

Den heter Decléor Aromessence Sculpt.

Beskrivning om oljan:
100% ren och naturlig åtstramande Essential Oil serum förbättrar ton och elasticitet.
Lämplig för användning under och efter graviditeten.

* Säker för gravida kvinnor.
* 100% naturlig.
* Färsk, Lemony doft (luktar sååå gott gott gott...)
* Motverkar slapp hud och återställer elasticitet.
* Vårdar och skyddar.
  

Rekommenderad användning:
Applicera helt på morgonen, arbeta uppåt med hjälp av en lätt massage över hela kroppen speciellt på lokala områden.

Fick tips om att torrborsta innan användning, så det gör jag!

Jag kommer använda denna morgon och kväll.
Luktar så gott!! Friskt :)
Kunde jag dricka den skulle jag göra det hahahaha

Flaskan ser ut så här:


Jag köpte min flaska H Ä R !


Tack Lina för tipset!! :)
Även om detta nu inte fungerar (men det kommer det göra hihi) så är jag mega nöjd! Luktar så otroligt gott :)
1 Kommentarer
Lina Olsson:

Jag har kunder som vart jättenöjda med den, både gravida, ammade kvinnor och äldre som vill strama upp och reducera bristningar! Den ger ju otroligt mycket fukt oxå :) Plus att den doftar, precis som du säger, såååå gott gottigottgott :-P Finns som tips både bystgel samt två andra cremer som du kan använda ovanpå oljan för att förstärka oxå...samt ett jätteskönt och lika väldoftande nattbalsam :) Alla i citrusdoft hihi.

2011-02-20 | 18:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: