2011-05-07 | 14:58:00

Vikt - innan och efter graviditet

Vägde mig idag, vilket jag inte gjort på evigheter då jag känt att jag inte orkat bry mig, för jag är nöjd.
Bara magen som ska bli plattare...men eftersom jag inte får träna.

Go linda ;)

Iaf, så ställde jag mig på vågen och blev lite förvånad...!!

Vikt innan graviditeten: ca 64kg
Vikt på slutet av graviditeten: ca 86kg +-
Vikt (4mån) efter graviditeten: 64,2kg!!!!!!!!!!

HELT OTROLIGT! Jag är på min startvikt! Kan knappt tro det, tror inte på det!
Måste vara något fel på vågen, för den är lite speciellt vår våg haha.
Men samma siffror på alla 4 vägningarna, då måste det väl stämma?!

Diet: Massa mat, godis, läsk, ligga solstolen, AMMA, bära bebis, lite promenader :)
Men kroppen har ju lätt förändrats, fortfarande den där dumma magen kvar.
Får abosolut INTE på mig byxorna som jag använde innan graviditeten.

Ganska stolt!

Nä, jag bryr mig faktiskt inte så värst mycket om vikten, huvudsaken att jag mår bra med vikten.
Det enda jag är missnöjd med är min mage...men hallå, 4 mån sen förlossninge varav jag blev gigantiskt!

Magen:

Ja, jag har trosor :)


Orörlig :)


På förlossningen, fick en jäkla värk där också :)


3 Kommentarer
Maggan:

Duktig du är!!! Kram

2011-05-07 | 19:45:04
Malin & Prinsessan:

Men gud så härligt! Visst är huvudsaken att man är nöjd :)



Och lät som ni hade en härlig lördag!

Hoppas söndagen blir lika bra :)



Kram!

2011-05-08 | 12:27:18
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Mamma/Mormor:

OJ OJ OJ säger jag bara!!! Lite situps så försvinner magen också!!

2011-05-08 | 13:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: