2011-04-11 | 10:19:09

Helgen

Lördag:
Hämtade upp vännen Robbin och drog in till söder för att kolla på en bil.
Mycket fin bil :)

På kvällen blev det god mat och senare film (himlen är oskyldigt blå).
Jag skulle dricka vin, gick det bra tro???

Neeej, Anton körde luringar hela kvällen.
Anton somnade kl.19 och då tänkte jag att jag avvaktar till kl.21 då han brukar vakna för att amma sista gången inför natten. Men vaknade han? Nej...då hällde jag upp vin. Tog 1-2 smutt och då börjar han böka och dona i vagnen (som han sover i på dagen), då sket jag i vinet och drack läsk istället.....men han vaknade inte, så då tänkte jag börja dricka vinet igen och då började han igen.
Tror ni han vaknade? Nej...vinet blev varmt och äckligt...så jag sket i det.

Ca kl.23.30 bestämde vi oss för att lägga oss.
Bär upp Anton till sängen. Jag börjar göra mig i ordning för att lägga mig och tjohejsansa...där vaknar Anton.
Jahapp, hungrig kille. Bara att amma.
Kl. 00.30 kommer jag i säng igen...utan vin, en sovandes sambo, jag har världens ryggvärk och känner mig jätte irriterad haha.
Zzzzz....


Söndag:
Fick finfrämmande. 
Sambons kollega och kollegans tjej och barn kom över på fika.
Söt och busig liten tjej :)
Anton fick fina kläder av dem.
Tack så mycket!

Efter att dem åkt så var det fortfarande SÅÅ fint väder att vi bestämde oss för att grilla.
Nu har vi invigt grillen.
Guuu så gott det var!
Mums :)


Fler sådana här mysiga helger tack :)

1 Kommentarer
Marie:

Ujdå det lät inte som det riktigt klaffade denna ggn =D.



Ohh tackar =D

kramar

2011-04-11 | 10:24:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: