2011-04-22 | 12:36:36

Lite tankar

Känns som  att det är enormt mycket just nu, fastän att det inte är det!

Känner mig otroligt stressad inombords.

Känner att  jag bara vill stänga in mig och slippa omvärlden en stund...ladda batterierna och få ny energi.

Känner att  folk är bara FÖR mycket just nu.

Känner mig irriterad på allt och alla.

Känner att  jag borde få lite uppmärksamhet och få vara "liten" jag med.

Känns som  att kroppen håller på att falera...har ont överallt. Min hy behöver vi inte ens prata om...säger bara monster!

Känns som  att min förkylning aldrig ger med sig...nässpray är min bästa vän!

Med andra ord...det känns väldigt mycket just nu och det var bara en bråkdel av vad som känns :P

4 Kommentarer
alicia:

Du får försöka sätta dig ner o koppla av, lättare sagt än gjort dock. Ett varmt avslappnande bad kanske när lillen sover? :)



sv: Haha nae, flasha brösten är ju ingen hit - tyvärr haha :D Åhh den underbara saken med barn haha, förstår att du är trött. Hoppas han slocknar en timma så du kan passa på att vila lite :)!

2011-04-22 | 14:00:53
URL: http://aloly.se
Mamma/Mormor:

Låter inte bra :-( Tröstar!!

Då förstår jag varför du inte har lust att prata!

2011-04-22 | 15:29:55
Marie:

Kan också känna så emellanåt =(



Försök skaffa ny energi nu i påsk

kramar

2011-04-22 | 23:37:49
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Måna:

Du vet vart jag finns om du behöver någon att prata med <3

2011-05-01 | 16:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: