2011-06-08 | 12:24:54

potatis- och palsternackspuré

Hej alla!

Åh så underbart med REGN!
Ok, i någon dag inte i en hel vecka :P
Men efter den enorma värmen igår så är detta underbart, fast är stekhett ändå.
Hela jag klibbar fast...usch det där lät ju inte så fräscht hahaha...men är inte SÅ farligt :)

Anton fick lite mer till lunch idag, enligt rekommendation från BVC.
Han åt och åt och åt och var så nöjd så, sen lite tuttis till efterrätt....nu ligger han och leker och är nöjd.
Han ska snart få sussa lite....

Hur ofta sover era barn?
Eller kanske ska fråga, hur länge mellan varje sovning är dem vakna?


Nu ska jag få i mig lite lunch och fortsätta på filmen jag började med i morse :P
Tänk att en film på 1.35h kan ta en hel dag att se hihi

Ha nu en bra dag och njut av molnigheten :)

2 Kommentarer
Maggan:

Vad fin nya designen på sidan blev!

Kram

2011-06-08 | 20:48:43
Åsa - mamma till Tindra:

Tindra sover i tre perioder under dagen, nu när det varit varmt har det blivit tre korta, men annars brukar det vara två korta och en lång...

Är vaken emellan passen allt från 1 timme till 3 timmar...



Kramar!

2011-06-13 | 07:26:08
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: