2011-06-08 | 08:33:12

Smakportioner - Gröt

Godmorgon på er alla!

Som sagt, vi testade gröt igår.
Anton bara älskade det :)

Vi får se hur detta kommer gå, ska låta det gå 1 vecka innan jag vet lite mer exakt.

Men inatt gick det rätt bra, han somnade kring kl.22 och vaknade inte förrän efter kl.3.
Då fick han lite vatten och sen nappen för att han skulle somna om....gick nästan ;)
Men slutade med att jag fick amma honom, efter det lade jag tillbaka honom i sin säng.
Kl.5.30 vaknade han igen...då var det aminingsdags igen. Men då fick han stanna kvar i sängen eftersom Antons pappa klivit upp för att åka iväg och arbeta.
Sen vaknade han nu kl. 8 och var busig.

Nu ligger han på lekmattan och busar.

Vad ska ni göra idag?
Har ni oväder?
Har hört att det åskar överallt i Sverige.
Vi har tack och lov fint väder än, bara vi inte får oväder hit.
Avskyr blixtrar :S

3 Kommentarer
Anonym:

Vá bra att det funka med gröt. Han är säkert så aktiv att han kräver lite fast föda.

Här hade vi ett enormt åskväder igår kväll med enormt kraftiga regn och hagelskurar. Mobilnätet dog och sedan gick strömmen och kom inte tillbaks förrän vid femtiden i morse.

Kram till er alla***

2011-06-08 | 09:43:51
Johanna - mamma till Lykka:

Men då verkade det ju så att gröten fungerade ju om natten var bättre än innan? :-) Toppen ju! Min BVC-sköterska sa t.om det till mig att det är bra att komplettera kvällsmålet med just gröt för att dom håller sig mättare på det, så jag tycker helt klart att du ska fortsätta med gröten.

Och Lykka vaknar också på natten fortfarande och vill ha ett mål mat, det är tydligen vanligt att dom fortfarande gör det när dom är 5 månader =)



Hoppas att ni får en bra dag!

2011-06-08 | 10:45:34
URL: http://sooulweeeper.blogg.se/
alicia:

I know the feeling :/ jag skaffade också Twitter men har ingen aning om hur det funkar haha, du kan väl lägga till mig: ctrlaltaly :)

Tror man tappar lusten att blogga när folk kräver saker av en, som du sa att man måste lägga upp massa bilder för att läsarna ska bli nöjda osv. Ska försöka t upp bloggen igen men då ska det liksom va på mina villkor, ska skriva om det jag.vill skriva om o så. Tror inte man tappar lusten lika mycket då men det återstår att se haha :p

2011-06-08 | 11:09:01
URL: http://aloly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: