2011-03-21 | 12:23:16

Kaos - reklam

Har nog rotat igenom varenda låda i hela huset utan att hitta pappret jag letat efter!
Höll på att bli galen!!
Men...sen tar jag ett varv till och taaadaaa...där ligger pappret :)
Gissa om jag blev glad!!

Hatar verkligen reklam!
Fatta hur mycket papper det är....jisses!
Viss reklam vill jag ha, men inte allt..jag kan inte direkt sätta upp värsta listan på brevlådan att just dessa kan ni lämna och dessa kan ni stoppa upp nånstans.

Hur skulle det se ut om man skrev:

Ingen reklam , Tack
Men gärna:
ikea, samhällsinfo, coop, bla bla bla bla bla
......
(kom inte på allt nu bara för det haha)
Skulle ju bli områdets skämt.

Folk skulle vallfärda från alla håll och kanter för att få se Lindas fina brevlåda.
Kanske skulle ta en entré avgift...kanske blir rik! ;)
Nä nu svävade jag iväg lite för mycket hehe.
Thats me :)

Nu ska jag sväva vidare!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: