2011-03-02 | 16:56:28

Promenad i solen

Idag tog jag en barnvagnspromenad med två andra mammor som jag lärt känna i en mammagrupp på nätet.
Det var jätte trevligt och vi hade K A N O N väder!

Får vi ta och göra om :)

På vägen hem så mötte Matte upp mig och så tog vi en extra promenad.
Det hela slutade i att jag var ute i 3h och promenerade över 1 mil :)
S E G  S O M  F A N  I  B E N E N ! ! ! !
Somnade i fåtöljen när jag kom hem hehe...helt utsliten hehe.


Åhhh fick verkligen vårkänslor idag, vill verkligen ha vår nu!!!
Hoppas denna sol håller sig framme och värmer massa så att snön försvinner fort fort fort...vill ha vår!!!
Vill se gräset, vill se blommor, vill ha värme....är verkligen less på kylan...brr!

2 Kommentarer
Mirre en daltoka:

ja idag fick man vårkänslor och vad mysigt med mammapromenad =D

kramar

2011-03-02 | 18:34:03
URL: http://[email protected]
Malin & Prinsessan:

Jag vet inte hur lång tid det tar för tanden att komma upp?! Än så länge är det ju bara en liten pigg liksom :)



Vad härligt med en långprommis i solen! Här promeneras det också för fullt :)



Kram!

2011-03-02 | 21:24:06
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: