2011-03-28 | 16:23:00

Utvecklingssprång

Anton måste vara i en fas nu....!
Vill bara vara i famnen hela tiden.
Börjar gråta/skrika om man lägger ned honom och han kan knappt ligga i babysittern mer än i några minuter.
Även om han är trött så vägrar han ligga ned, utan han ska vara i famnen.
Somnar han i famnen så vaknar han till och gråter/skriker när man lägger ned honom....ibland får man ta upp honom igen och ibland somnar han om.

Jag hittade lite info om utvecklingssprång som jag tänkte dela med till Er :)

Gå in H Ä R för att läsa mer!

Har ni tips till mig hur vi ska göra så SKRIIIV gärna :)

2 Kommentarer
Elin:

Vad snygg din blogg blivit! :D



Johanna har varit ungefär likadan ett tag + jääkligt mammig, inte ens Jocke har dugit.. Tyvärr tror jag att det bara är att härda, faserna tar ju slut.. Nån gång :P



Är allt bra med er annars?

2011-03-28 | 17:42:11
URL: http://iloveitloud.blogg.se/
malin:

Usch vad jobbigt. Alma brukar få såna där dagar ungefär 1-2 gånger i veckan men det är alltid att hon är övertrött. Men as jobbigt för det. När hon bara vill bli buren (och det funkar inte med 7,8 kg) så brukar jag lägga henne i vagnen och köra över en rätt så hög tröskel.

2011-03-28 | 20:46:35
URL: http://malinfaltz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: