2011-05-11 | 19:50:48

Full rulle

Oj, första gången denna veckan jag startar datorn.
Har haft fullt upp!


Måndag:
Då åkte vi till ÖF (Öppna förskolan), träffade andra mammor och deras bebisar. Riktigt skoj.
Vi promenerade hem från öf och fortsatte mysa hemma.

Tisdag:
Öf igen.
Då var det träff med mammagruppen, vi pratade om smakportioner denna gången.
Anton har ju tjuvstartat hihi
Jag och mammorna slog följe hemåt. Tänkt att dem bodde SÅ nära! Aldrig sett dem när jag varit ute och promenerat.

När vi kom hem gjorde jag lunch och då fick jag extra energi och började städa i klädkammaren.
Rensade ut alla mina kläder och sorterade och vissa slängde jag.
Men att slänga kläder är så svårt :/ Även om man inte använt det på typ 2år haha.

Onsdag:
Idag hade jag picknick med en mamma från mammagruppen och en mamma jag lärt känna via facebook.
Det var mysigt. Blev dock invaderade av pissmyror, äckligt!
Jag är så insektsrädd så det kändes sådär.
På vägen hem stannade jag till hos ena mamman.
Vi lät våra småttingar ligga på en filt i gräset (ja skuggan) och busa lite.
Anton gillade tjejen hihi. Skulle hålla henne i handen hihi.

När vi kom hem så fick Anton käk och sen sova han så gott.

Har haft en härlig början på veckan!
Hoppas ni haft det lika bra.


Kommer lägga in lite bilder nån dag framöver, när jag får lite mer tid.
Datorn är fortfarande dum...(strömkabel=glapp)

Kram på er alla!

3 Kommentarer
Alexandra:

Ja det var skönt att få sova ut.Hon e duktig på morgonen vi vaknar oftast ihop med mannen min sen somnar vi om till typ 9 halv 10 natten e lite olika vaknar runt 2 o vill ha mat. Kram

2011-05-11 | 22:07:06
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Marie:

Ujdå vad ni har fullt upp, hhe. Men roligt också



japp vet att de tär så förvissa, men vet faktiskt inte hur man får bort det, har bett om hjälp, men det verkar ta tid haha. Men tycker ej det gör så mykt då det är på den låsta bloggen

kramar

2011-05-11 | 22:35:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Mamma/Mormor:

Vá kul att du har några att umgås!! Pussa på Anton från mig. Kram.

2011-05-12 | 08:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: