2011-05-07 | 06:31:14

Utveckling

Anton är i en ny fas som innebär att han blir så lätt distraherad.
Det är jobbigt som fan ibland och väldigt roligt ibland.

När jag ammar eller när han får flaskan så slutar han äta och börjar prata, klappa mamma i ansiktet, vända sig om och titta på väggen/tv/lampa/allt möjligt.
Så matningen kan vara en pers ibland men väldigt roande också haha.
Skrattat många gånger åt lillkillen!

Anton har hittat sin fot och den smakar mumsfilibaba! hihi
Han gör inget annat än har ena foten uppe i ansiktet och ska äta upp foten.

Var hos BM i torsdags och sa till henne att Anton är inte så nyfiken i att vända sig och så..ligger gärna på sidan bara, men vända sig är ingen hit.
Men TJI fick jag!
Igår gjorde han inget annat än att snurrade runt..la han på rygg i babygymmet och 2 sek senare fjopp...så låg han på magen haha
Men han vänder sig bara från rygg till mage, de gånger han vänt sig från mage till rygg så blir han så chockad för det går så fort haha..sötnos!
Men det kommer väl det också snart.
Snart blir de koppel haha nä skojja bara ;)


Tänk så fort dem små liven utvecklas på så kort tid!
Blir så imponerad över utvecklingen.

Tänk så stor min lillkille är!
Blir så rörd.

Min älskade plutt



Ha en kanon dag på er!
Kram kram


1 Kommentarer
Elin:

Satte in kopparspiral.. Aj aj!



Haha, jag och Johanna har också varit uppe sen sex, men sen har hon sovit non stop sen åtta igår kväll så jag får väl va nöjd :p



Åh vad mysigt! Ja det ser ut att bli riktigt bra väder så passa på och njut och ha en jättebra dag! :D

2011-05-07 | 07:13:19
URL: http://iloveitloud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: