2011-02-16 | 19:12:04

Film - Trassel / Tangled


Trassel / Tangled


Handling:

Kungarikets mest eftersökta (och charmiga) tjuv, Flynn Rider, träffar av en slump den blonda tonåringen Rapunzel som har livslångt utegångsförbud och är fast i ett högt torn. Mötet är början på ett hårresande äventyr som innehåller en snabb polishäst, en överbeskyddande kameleont och ett läskigt gäng banditer. Flynn har klarat sig genom livet genom att vara snygg, prata fort och ha tur - men när han väljer ett mystiskt torn som sitt gömställe ser det ut som om turen vänder. Han blir nockad, fastbunden och tagen som gisslan av den vackra och modiga Rapunzel, vars gyllene hår på 23 meter inte är det som är mest märkligt med henne. Inlåst och ensam ser Rapunzel denna tjuv som vägen ut ur tornet. En komisk kidnappning och lite utpressning senare ger sig det udda paret ut på riktigt trasslig resa.
Jag har nu sett denna!
Guuuu så söt!
Jag rekommenderar er att se denna!

Är ni lika känslig som mig, så ha servetter till hands!
Jag bölade där ett tag :)

Jag älskar animerade filmer!
Det blir jag och Anton som kollar på film sen :)
5 Kommentarer
teddy:

Hej hej vänne.

Ohhh den filmen vill jag också se.

Barnfilmer är så mycket bättre och finare att se på än alla mord och hemskheter som pågår i filmer för oss vuxna.



Tack för tipsen som du skrev om.

Vi kör på en hel del minifom och semper. Verkligen guldvärt för den lilla magen. Tacka Gudarna för minifom. Pruttarna blir verkligen mindre för den lilla magen.



Idag köpte vi en skit snygg brio vagn i andra hand med gott om gung i. Den ska hon få sova middagslurarna på mage i med andningslarm så klart.

Brukar alltid buffa några gånger och vagga till sängen ( nu vagnen då) så vet hon att det är dags att sova.

Buffa på lilal rumpan är verkligen poppis :)



Nu önskar jag er en fin kväll.

kram ifrån oss

2011-02-16 | 21:09:56
URL: http://caitlin.blogg.se/
Mirre:

Ska jag ha i åtanke =D

2011-02-16 | 23:08:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Frida:

den har jag inte sett men min bror sa att den var super bra :) får kankse spana in den.

hoppas allt är bra

2011-02-17 | 15:16:26
URL: http://fridalundquist.blogg.se/
Mirre:

Allt bra?

kramar

2011-02-17 | 21:33:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Mirre en fotograferande hundtoka:

Hejsan, näee nu i helgen ska vi bara koppla av och njuta, vi behöver det båda två =D.



Haha ser dina elakare ut, då måste det vara en kusin till mina då =D



HA en underbar fredag

kramar

2011-02-18 | 12:22:54
URL: http://myflowergirlblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: