2011-02-12 | 17:23:52

Melodifestivalen 2011


Klicka på bilden för att se artisterna!

Är detta något ni följer?
Tittar ni varje helg eller väntar ni till finalen?

Själv tycker jag att det är både bra och dåligt med alla dessa deltävlingar.

Bra: Fler artister får chansen att ställa upp och man får höra massa musik :)

Dåligt: Det är ju bara sååå många kassa artister som är med, och det tar 500år innan det blir final. Samt att det är så många kassa bidrag som går vidare.
Vad har ni för dålig smak egentligen? ;)

Själv kommer jag trots att jag tycker det är rätt trist sitta här och följa varje deltävling haha, det är ju ändå en liten "tradition" att se melodifestivalen.



Måste klaga, tycker det e aptrist att teckensnittet ändras då jag kopierar in eller lägger in en bild här på bloggen :(
Ogillar detta skarpt!

Tar jag ändra redigerare så blir det ingen radbrytning eller fetstil eller så men rätt teckensnitt....så det är nog bara att gilla läget helt enkelt.
Men blir lite "fulare" på bloggen bara :(

5 Kommentarer
Malin & Prinsessan:

Åh, bor din familj här? Men är du härifrån eller?

Hoppas ni har en bra helg!

Kramar

2011-02-12 | 21:09:36
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Liza - Mamma till Joline:

Mysig din nya blogg är :)

2011-02-13 | 11:44:21
URL: http://lizagood.blogg.se/
Madeleine - Mamma till Lova:

Haha eller hur, den var ju så färgglad och stod så nära så den fick bli modell där ;) Gud vad underbart objektivet här, igårkväll kunde jag nästan få bilderna att se lika tydliga ut som i dagsljus - underbart :D

2011-02-13 | 11:57:06
URL: http://madeleines.se
Alexandra:

Men det e bra då vet jag det.Jag är inte rädd för förlossningen alls faktiskt.Jag har sagt det som sker det sker liksom o jag vet att jag e i goda händer hela tiden.Nä profylaxen har jag inte gjort eftersom det kostar oss 1200 o gå på.Kram

2011-02-13 | 13:15:27
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Ida:

Jag har verkligen haft en bak-vecka. Men det beror mest på att barnen har varit hemma från förskolan och väldigt rastlösa. Det blir mycket bråk om man inte hittar på lite aktiviteter och bakning passar bra med mitt omättliga sötsug :)



Vi ser melodifestivalen förresten, men jag tycker den blir sämmre och sämmre för varhje år, kan hänga ihop med ålder kanske men det verkar också vara ett allmänt tycke! Jag tycker att det är dags för försnyelse i själva systemet, det känns uttjatat med alla dessa deltävlingar och slutresultatet blir ju inte bättre!

Men det är ju en anledning att käka poppcorn varje Lördag :)

2011-02-13 | 13:54:14
URL: http://idassida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: