2011-02-16 | 19:04:45

Produkter

Åh passade på att ta en extremt lång och het dusch...duschade tills vattnet blev kallt :)
Såååå skönt, ville duscha längre men när vattnet blev kallt så var det inte så skönt längre :P

Tänkte tipsa om lite produkter.
Vi som är nyblivna mammor har inte så mycket tid att sminka oss och göra oss fina :) I alla fall inte jag :)


I duschen nu så gjorde jag en hårinpackning, guuu så lent och skönt håret blir. Känner mig som en ny människa.
1min och sen har du lent och fint hår:)
Jag använder denna produkt:

schwarzkopf gliss hårinpackning. 1 min!!! thats it!
Jag rekommenderar denna! :)
Jag har tunt och fint hår...och denna fungerar perfekt på mitt hår!

Sminka sig?
Suck...tar för lång tid!
Men jag vill ändå se lite fräsch ut, använder mig då av en gel foundation.
Jag använder denna produkt:

Nivea teint delight - gelfoundation.
Bara att smörja in :)
Så får man bort ojämnheterna! Kanoners!!

Det var lite tips från mig idag :)
1 Kommentarer
Åsa - mamma till Tindra:

Borde springa till affären genast :)

2011-02-17 | 09:41:08
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: