2011-02-25 | 08:19:19

Så här gick tredje natten

Då har vi testat detta i några nätter, det har gått bra!
Förutom att jag inte var så duktig på att anteckna inatt...men Anton sov i sängen tillsammans med mig och då kände jag inte för att dra fram mobilen, då den lyser upp så jäkligt.
Ville inte blända sötnosen :)

Men som jag minns det..och de få anteckningar jag gjorde så gick det så här:

Zzzzz... - Jag somnade i soffan så jag vet inte exakt när Anton somnade, men då han låg i sängen och sov så var kl. 22:20
Bökar - kl.01:07
Säger till/Gråter - kl.01:10
Ammar - 01:14
Zzzzz... - kl.02:00,
vaknade när jag lade ned honom i sängen, ville inte ha nappen. Så jag låg och höll hans hand och så somnade han tillslut :)
Bökar - kl.04:00 ca, tror han sa till/grät då också...för jag började amma sen.
Ammar - kl.04:08
La ned honom i sängen - kl.04:32
Då ville han inte somna om, men det gjorde jag haha vaknar senare av att han säger till/gråter kl.06:13
Ammar: 06:15
Har sovit lite från och till sen den, därför inga mer anteckningar.

Nu kl.08:16 snarkar lille anton för fullt här i soffan efter att han lurat upp mamma ur sängen!
Ingen mening för mamma att sova nu...tror han ja! :P



Alltså FATTA hur svårt det är att inte gosa med Anton på natten!
Han är ju så förbaskat söt och så när han ler...då vill jag bara pussa och krama och gosa och busa med honom. Men näää...jag ska vara skit tråkig och inte säga ett ord...det suger! hahaha...men är bra för honom att jag är tråkig, iaf på nätterna :)
Svar till Evelina - Jo nätterna går lite bättre! Tack och lov! :) Anton är också extremt morgonpigg, ska helst jaga upp mamma kl.06...när han väl fått upp mamma ur sängen så går det bra att somna om tycker han.
Precis som han gjort nu :)
Nu ligger han här och sover för fullt.
Jag har ingen aning om hur jag ska kunna somna om när det e VRÅL LJUST här inne haha...men men klockan är ju ändå över 08.00 så jag kanske ska äta frukost istället :)

1 Kommentarer
Malin & Prinsessan:

Tack vännen!



Vad skönt att nätterna börjar bli lite bättre. Här har det också varit lite kämpigt men senaste tre nätterna har gått jättebra! Hoppas det är en ny trend ;)



Kramar och hoppas du får en underbar fredag med gosAnton!

2011-02-25 | 11:06:43
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: