2011-06-11 | 09:09:40

Fredagsmys

Godmorgon på er alla!

Hade en underbar fredagkväll igår.

Hade klätt upp mig lite tills sambon kom hem från jobbet.
Anton låg och sov så vi satte oss ute på altanen och spelade lite backgammon.
Behöver jag säga att jag vann?? ;) (hihi) Nybörjartur :)

Sen gjorde vi lite middag.
Kyckling, bulgur, paprika-fetaoströra och lite stekta grönsaker.
Mycket gott! :)
Glass till efterrätt.

Senare på kvällen blev lite en match till i backgammon, fyra i rad och lite kortspel. Jag vann då inte i fyra i rad haha...där va jag usel :)

Anton somnade kring kl.20:30 efter en tallrik gröt och lite tuttis.

själv somnade vi väl kring 23.30.

I morse vaknade jag av att Anton låg och klappade mig på ryggen haha...jag trodde att det var sambon och anton som busade men det buset kom anton på helt själv ;) Sambon var oskyldig :)

Så vi gick ned och Anton fick äta gröt till frukost.
Idag är det jätte fint väder ute och vi får se om vi drar och tittar på en flyguppvisning (? tror jag det var)

Hur som haver......

HA EN KANON LÖRDAG!

2 Kommentarer
Mamma/Mormor:

Mysigt!! Há en trevlig söndag!

2011-06-11 | 21:42:12
Jenny:

Gomorron. Ja ni verkar ha haft en mycket trevlig dag=).

2011-06-12 | 05:58:53
URL: http://jenfan75.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: