2011-06-19 | 17:27:56

Jag har bestämt mig

Hej alla!

Jag har bestämt mig för att sluta blogga.
Anledning är att det just nu känns bara stressigt att hinna med, att komma på ämnen att skriva om.
Är inte så intressant att läsa om hur ofta Anton bajsar, sover dåligt osv dag efter dag.
Sen att lägga ut bilder hela tiden som ska vara i bra kvalitet osv...
Känns inte som tiden finns i mitt register just nu :/

Jag kanske kommer att återuppta bloggandet....men just nu så lägger jag detta på is.

Om ni är intresserade av att hålla kontakten så finns jag på många andra ställe där jag skriver om anton och hans utveckling.

Bland annat på:
Facebook
Twitter (här läggs även ut bilder dagligen)
Instagram (där alla bilderna samlas)
Msn
Mail
Har även ett telefonnr ;)


Jag vill tacka för min tid här och kommer att följa era bloggar så gott jag kan :)


Jag kommer att ta bort mina två bloggar inom kort.
Är ni intresserade av att hålla kontakten så lämna en kommentar (publiceras ej) så hör jag av mig :)

Ha nu en trevlig sommar!

Anton & Jag önskar er en glad midsommar!


3 Kommentarer
Ansi:

Så tråkigt att du inte pallar att uppdatera :/

Men man förstår ju att du inte hinner med det.

Men hoppas man får veta hur det går med dig o din söta familj på fejan i alla fall :)

Kraam på dig!

2011-06-19 | 19:48:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/slibbi
Måna:

Trist. Jag som följer din blogg varje dag kommer sakna den. Men klart du inte ska blogga om du inte orka. Följer dig troget ändå på twitter :)

2011-06-19 | 21:28:16
Mamma/Mormor:

Trist, men förstår dig. Det tar ganska mycket tid att blogga. Tur du finns på andra ställen så jag kan kika vad mina gosisar har för sig :-))

2011-06-20 | 17:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: