2011-06-12 | 14:19:51

Nivea free time - Goodiebag

Hej Alla!

Jag fick hem min goodiebag förra veckan (? om jag minns rätt haha)

Jag har nu testat ena produkten.
Nivea free time

Det som är viktigt för mig är att min hy inte ska kännas fet eller torr efter användning.
Att produkten ska dofta gott och det som nästan är viktigast att det ska skumma haha.
Jag är lite knas och klarar inte av produkter som inte skummar. Känner mig oftast oren efter användning av oskummande produkter :P


Nivea doftar gott, skummar och får min hy att kännas len och fräsch efter användningen!


Denna rekommenderar jag! :)



Min goodiebag kommer ifrån Goodiebag.nu

Ha det så bra!

1 Kommentarer
Maggan:

Hej!

Jag har också beställt goodiebag när jag såg det på din blogg, men det har inte kommit än. Blir skoj att testa. :)

2011-06-12 | 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: