2011-06-01 | 08:31:04

vaccinations dags

Godmorgon alla!

Sista dagen innan långledigt, hur känns det? :)

Idag ska vi till BVC på 5mån vaccination.
Jag är APNERVÖS!
Varför?
Hmm vet inte :)

Förra gången skrek han som en stucken gris när han fick sprutorna, men fick inga biverkningar.
Är väl det att det gör ont på honom som gör ont i mitt hjärta.
Jag är lite fjompig också..."rädd" för det mesta" :)
Är rädd om mitt lilla hjärta.
Större kärlek har jag aldrig varit med om och vill inte att något ska hända honom eller att han ska ha ont eller jobbigt på något sätt.
Men...fan, jag ska försöka att inte vara en sån hönsmamma sen....ska försöka iaf :P


Angående header-bilden.
Det var från augusti förra året...vi var i Danmark och firade svärmors födelsedag. Där i magen ligger lilla anton, bara några månader gången :)
Minns att jag var grymt kissnödig konstant och att jag var SÅ nyfiken på hur min lilleprins såg ut.
Och jisses så vacker han blev :)



Idag eller i morgon (beror på tid hihi) så ska jag skriva lite om hur Anton utvecklats dessa 5 månaderna :)

Nu ska jag fixa lite här

Kramar!

2 Kommentarer
Malin & Prinsessan:

Vad tråkigt med ryggen. Kan du inte träna något för att den ska bli bättre?



Hoppas det går bra med sprutor för lillemannen idag!

Kram kram

2011-06-01 | 10:40:57
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Måna:

Va Anton va lik pappa på bilden :)

2011-06-02 | 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: