2011-05-03 | 06:23:26

Helgen/twitter

Lördag:
Skulle på utflykt....blev regn!
Så när vi senare låg utsträckta i soffan och babygymmet så skiner solen för fullt..då var vi så sega att vi inte pallade att ge oss ut igen.

Söndag:
Var och hälsade på Lina och hennes SÖÖÖÖÖÖÖTA bebis!
Har verkligen Anton varit så liten?! (totalt glömt bort!)
Hade  jätte mysigt och båda bebisarna var snälla...

Måndag:
Skulle på ÖF (öppna förskolan) och träffa mammor i nya mammagruppen.
Men hade haft en sämst natt och dagen blev inte bättre.
Anton bara kräktes på mig heeeela tiden. I håret, på kläderna, på golvet, på sig själv, på möblerna...osv osv osv....Jag hade mest bara huvudvärk hela dagen. Anton kissade på mig och på golvet flera ggr vid varje blöjbyte.
Det började hagla ute....
Jag kände att jag inte ville lämna hemmet..ville mest bara gömma mig under täcket hihi.

Varför känns nätterna SÅ korta?!
Jag hinner ju inte sova klart ;)

Jag är lite dålig på att blogga just nu.
Anledning: det är glapp i strömkabeln :/ samt att jag upptäckt twitter haha.

Ska försöka mobilblogga lite så ni får lite uppdateringar härifrån.
Ni kan även följa mig på twitter: @lillapindi

Ha en kanon bra dag!
Kram på er!

Nu dags att försöka få anton att somna (och mig därefter hihi)


 



 

1 Kommentarer
Emma:

Häftig blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-07 | 15:53:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: