2011-03-13 | 18:20:57

Träning ( Core & rumpa - lår )

Själv börjar jag träna lite smått denna veckan som kommer.

Tänkte träna Core & Rumpa-lår.

Core:
Core är då en styrketräning som syftar till att stärka de stabiliserade musklerna i rygg och bål.
Fokus på magen och ländrygg som ger dig en stark och frisk rygg med bra hållning.
Jätte roligt pass!
Testa!

Rumpa-lår:
En rejäl genomkörare för rumpa och lår.
I 30 min kör jag skonsamma men effektiva övningar som bränns och känns i skinkorna!
Lyfteffekt för bikinirumpan tydligen haha.

B E A C H  2 0 1 1 here i come ;)

Jag har aldrig testat rumpa-lår, så detta ska bli intressant!
Lär va helt slut. Börjar lugnt med 2 pass i veckan.
Båda är på 30 min. Så det ska jag väl orka. :)

Får ta det i min takt i början och känna efter..fungerar det bra så är det bara att köra på för fullt!


Coreträning för fullt! Sööt bebis :)

3 Kommentarer
nathalie - medinas mamma:

aaa dom är från igår :p

har dock lite mage kvar=)

2011-03-13 | 21:51:29
URL: http://nathsstep.blogg.se/
Malin & Prinsessan:

Näe, det är en sådan där man trycker och sedan släpper! Hur fungerar en sådan där näsfrida då?



Här ska det också börja tränas. Har bokar tid med PT på tisdagmorgon och efter det är det bara att köra :D



Kram!

2011-03-13 | 22:41:12
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Jenny:

Gomorron.

Ja jag ahr ju börjat träna jag med har börjat med Zumba och sen har jag ju Taekwondon och -3 kg hittills.=)

Men sen har jag funderingar på att testa core och även barbell.

2011-03-14 | 06:13:58
URL: http://jenfan75.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: