2011-05-17 | 12:55:59

Ny vecka med Linas Matkasse

Då kör vi en vecka till med Linas Matkasse.

Igår gjorde vi Chicken sweet and sour med ris

Jag är inte ett stort fan av sweet and sour såser...med andra ord, jag avskyr det!
Men denna sås var väldigt mild, t o m för mild haha.
Ingen favorit, så denna kommer vi inte göra igen.
Men mätt blev jag!

Poäng (1-5): 2p får denna rätt av mig.
Väldigt lättlagad men väldigt mycket hackande.
Det roliga är att varje gång tänker jag, men bara 1 paprika och 2 kycklingar....hur ska vi bli mätta!
Sen blir det nåt så enormt mycket mat ändå :)

1 Kommentarer
Marie:

Är det fokus på nyttig mat?

2011-05-17 | 13:55:07
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: